Web Toolbar by Wibiya

miercuri, 30 aprilie 2014

Provocarea Cutia Misterelor (Mistery box challange) - parada retetelor participante

Prima editie a Provocarii Cutia Misterelor s-a terminat. Ma bucur ca au fost cateva fete harnicute carora le-a placut ideea mea si au raspuns acestei provocari si sper ca urmatoarele editii sa adune mai multi participanti.

Ce trebuie sa faca cei care participa este destul de simplu. In fiecare luna blogul care gazduieste provocarea pune intr-o cutie imaginara intre sapte si zece ingrediente cu care va trebui sa gatim ceva. In plus mai adauga si un ingredient vedeta ce trebuie sa se regaseasca in toate retetele noastre.
Luna aceasta am gazduit bucuroasa prima editie si am propus urmatoarele: carne de vita, pere, morcovi, ceapa, rosii, cartofi, usturoi, aluat foietaj, lapte, rucola, iar ingredientul vedeta a fost ghimbirul.
Ce castigam din aceasta provocare? Noi, mai putin (vor fi doua premii la finalul fiecarui an, unul pentru cea mai creativa reteta si unul pentru cele mai multe participari), dar sper ca voi, cei care ne treceti pragul, sa castigati idei cat mai interesante pentru a crea acasa mancaruri sau deserturi cat mai delicioase si in timp scurt si sa nu va speriati atunci cand aveti putine ingrediente la indemana sau cand sunteti pusi in fata unor alimente noi.
Dar sa las vorbaria ca este destul de tarziu si Cristina, gazda lunii mai, ma asteapta sa ii predau stafeta :)
Iata deci ce retete minunate mi-au trimis harnicutele noastre bloggerite.

Prima, cea care a spart gheata, a fost Alina - Luky Cake care a facut



apoi Cristina - Cristina's World ne-a invitat sa incercam

 
 
 


a urmat Monica - Furnicutza bucatar care ne-a dat leac pentru raceala
 
 
 
 
a venit apoi si cea mai harnica dintre noi Gina - Pofta buna care ne-a pregatit o reteta de sarbatoare
 
 


 
 si ultima, dar nu cea din urma, pentru ca desertul se mananca la sfarsit a venit Maria - Zambetania si ne-a adus niste bunatati care sa ne lumineze fata
 
 
 
 
Am mai ramas eu, dar nu pentru ca supa mea de vita cu ghimbir si taitei de casa 
 
 
 
ar mai merge dupa bunatatile astea de tarte , ci pentru ca sunt gazda si asa imi sta frumos, la urma, dar sa stiti ca am fost si cea mai codase.
Si ca sa nu va suparati pe mine va mai pun o poza cu tartele Mariei  (daca nu ati luat reteta inca dati clik acum :) ), de data asta mai multe sa ne ajunga.
 
 
 
Dragii mei, asta a fost parada primei editii, si abia astept sa vad ce ne propune Cristina. Sigur ne pune ea sa gatim ceva sanatos.  

4 comentarii:

  1. Frumoasa parada!
    Din pacate nu am reusit sa pregatesc ceva...

    Felicitari harnicutelor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am preluat stafeta :D Maine voi dezvalui ingredientele propuse pentru luna mai :D
    Viata lunga doresc acestei provocari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cristina. Abia astept sa vad ce ne propui :D

      Ștergere