Web Toolbar by Wibiya

joi, 30 aprilie 2015

Pasta de ardei rosu (bulion de ardei)


Chiar daca nu este inca timpul conservelor am profitat de faptul ca gasesc legume proaspete tot timpul anului si am facut aceasta minunata pasta de ardei rosu (bulion de ardei) pe care am gasit-o pe blogul Monicai . Sincer nu mi-a placut niciodata sa fac conserve. Mama le facea toamna si intotdeauna uram perioada conservelor pentru ca era multa munca intr-un timp relativ scurt. Atunci cand am plecat si le-am facut pe toate singura am preferat sa fac in cantitati mici 1,2 maximum 3kg. In felul acesta nu m-am plictisit niciodata si chiar eram mandra de colectia mea de conserve. Chiar si gemul prefer sa il fac din fructe congelate ori de cate ori am nevoie. Daca sunteti ca mine, incercati varianta mea si nu ocoliti conservele facute in casa, nu se compara cu cele din comert. Poate cateodata vor fi mai scumpe decat cele cumparate dar merita efortul.
Dar sa revin la pasta de ardei.

Ingrediente:
 
1.5 kg ardei rosu
100 ml ulei
1/2 lingura sare
1/2 lingura piper
1/2 lingura de zahar
 
Preparare:

Se spala si se curata bine de seminte ardeii. se dau prin masina de tocat carne sau se toaca cu tocatorul electric. Se pun la foc mic, intr-un vas incapator sau intr-un tuci daca aveti. Se adauga uleiul, sarea, piperul si zaharul. Reteta Monicai este fara zahar, eu prefer sa pun putin. Se fierbe pasta obtinuta (contine foarte multa apa) pana ajunge la consistenta dorita apoi se pune fierbinte in borcane. Se pune o pelicula de ulei la suprafata pastei si se capseaza bune. Se tine intre paturi pana se raceste. Daca vreti sa il pastrati pentru o perioada mai mare se sterilizeaza in cuptor.
 
Enjoy!


Acest articol face parte din seria articolelor scrise pentru Provocarea Secreta  gazduita luna aceasta de Stefania (Stefyh harnicutza) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu