Web Toolbar by Wibiya

miercuri, 1 aprilie 2015

Crema de urda cu marar


Azi am pentru voi o reteta foarte buna si foarte usor de facut. Este ideala pentru aperitive, mic dejun sau pachetel. Nu va spun mai multe pentru ca vreau sa o incercati. 

Reteta asta o faceam foarte des cand eram in Romania pentru ca fetei mele ii placea mult Almette. Si cum vroiam sa stiu ce contin alimentele pe care le manca preferam sa o fac in casa. Noua ne place mult si varianta cu ceapa verde, dar se poate face in orice combinatie doriti (cu rosii uscate si busuioc, cu piper, cu parmezan, cu ardei copt, cu masline, cu ciuperci, cu castraveti murati sau in varianta dulce cu fructe). Reteta am revazut-o pe blogul Claudiei Lecturi si Arome, pe care l-am avut de rasfoit luna aceasta in cadrul Provocarii Secrete gazduita de Enjoy Dessert


Ingrediente :

250 g urda
150g smantana grasa
o mana de marar 
sare si piper dupa gust

Preparare:

Puneti urda si smantana intr-un bol si amestecati cu mixerul de mana pana obtineti o pasta cremoasa si fina.
Tocati mararul cat de marunt puteti si amestecati-l cu urda si smantana pana se distribuie uniform.
Sarati si piperati dupa gust si gata, foarte simplu, cum v-am spus.

Claudia in reteta ei foloseste unt si caimac in loc de smantana, puteti folosi si voi. 
Va astept cu pareri si daca aveti si alte idei nu le tineti doar pentru voi :) .


Enjoy!



Un comentariu: