Web Toolbar by Wibiya

duminică, 4 ianuarie 2015

Cutia misterelor de ianuarie


Bine v-am regasit dupa o mica vacanta de sarbatori. Sper ca ati petrecut bine de Revelion si ca nu v-ati epuizat fortele cu pregatirile pentru sarbatori.
Ingredientul vedeta pe care il propun pentru prima editie a provocarii Cutia Misterelor sper sa va placa si sa veniti cu cat mai multe ideei si retete pentru feluri principale, salate sau aperitive, dar si pentru dulciuri.


Inainte de a deschide cutia as vrea sa va multumesc ca ati participat la aceasta provocare in anul 2014 si va astept in continuare cu provocari minunate si retete pe masura.
 
Stiu ca sarbatorile in taraditia noastra, a romanilor, sunt foarte importante iar masa in jurul careia ne adunam cu totii, familie, prieteni, vecini, este la loc de cinste si fiecare gospodina pregateste tot ce stie ea mai bun. Este o masa imbelsugata, cu multa mancare, dulciuri dar si multe resturi pe care dupa vreo 2 zile le ocoleste toata lumea. Asa ca ingredientul vedeta al acestei editii sunt resturile de mancare sau dulciuri pe care sa le transformati in ceva nou care sa placa tuturor. Si pentru ca mai trebuie sa propun si alte ingrediente, am ales sa deschid frigiderul si camara si sa insir aici cateva din ceea ce am pe acolo: portocale, vinete, varza murata, ceapa, usturoi, oua, ciocolata, smantana, lapte si orez. Va urez spor la gatit si abia astept sa vad cu ce retete veniti.


3 comentarii:

  1. Super interesanta aceasta "cutie"!! LA MULTI ANI!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata provocare. Eu nu gatesc mult de sarbatori, prefer sa am mancare proaspata mereu.Dar tot am avut niste friptura rece si carnati, pe care ai mei ii ocoleau :) . Am reteta gatita deja, doar sa o scriu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc dragele mele. La multi ani si voua. Abia astept retetele voastre.

    RăspundețiȘtergere