Web Toolbar by Wibiya

marți, 3 iunie 2014

Tarta rustica cu sunca si branza


Daca nu stiti ce sa mai puneti copilului la pachet incercati aceasta tarta cu sunca si branza si veti avea surpriza sa nu mai gasiti in ghiozdan pachetul nemancat. Se face foarte simplu si este buna atat calda cat si rece. Reteta a fost propusa de Mihaela pentru Bucatarul Curajos din luna mai si ne-a placut tare mult.
Ingrediente (4 portii)

pentru aluat

300 g faina
15 g drojdie proaspata
100 ml iaurt
1 ou
1 lingurita de zahar
100 ml apa calduta
un praf de sare

pentru umplutura

200 g labneh
12 felii subtiri de sunca presata din piept de pui
200 g branza pecorino

pentru decor

putin ulei de masline
seminte de susan
seminte nigella (negrilica)

Preparare:

Dizolvati drojdia in 100 ml apa calduta, adaugati si lingurita de zahar si lasati sa stea aproximativ 10 minute. Cerneti faina impreuna cu sarea intr-un castron mai mare sau direct pe blatul de lucru.
Faceti o gaura destul de mare in mijlocul fainii si puneti oul, iaurtul si apa cu drojdia. Framantati pana obtineti un aluat elastic si omogen. Sar pute sa mai fie nevoie de faina, depinde de umiditatea din bucatarie sau de calitatea fainii. Puneti aluatul intr-un vas pe care il acoperiti cu folie de plastic si lasati-l la crescut pana isi dubleaza volumul (aproximativ o ora).
Dupa ce a crescut impartiti aluatul in patru si intindeti cercuri subtiri. Pe fiecare cerc puneti cate o lingura de labneh


apoi 3 felii de sunca presata


si branza pecorino.


Inchideti marginile aducandu-le spre centru, ungeti aluatul cu putin ulei de masline si presarati seminte de susan si nigella.


Lasti la crescut inca 20-30 minute apoi coaceti-le in cuptorul incins la 200C pentru 20-25 minute sau pana capata o culoare aurie.
 
Pofta buna!


Un comentariu:

  1. Multumesc pentru reteta. Am facut si eu si ti-am urmat sfatul, am pus tarta la pachet copilului si am avut surpriza sa imi ceara sa-i fac mereu. Ai un blog interesat, ma bucur ca te-am descoperit. Liliana

    RăspundețiȘtergere