Web Toolbar by Wibiya

joi, 30 ianuarie 2014

Paste de casa


Bucatarul curajos al lunii ianuarie ne-a provocat sa facem paste de casa asa ca azi v-am pregatit o colectie de paste pe care le puteti face dupa aceeasi reteta. Eu nu am o masina de facut paste dar nu ma plang. intotdeauna am facut doar cat am avut nevoie si nu este greu. Mie chiar imi place, mi se pare foarte romantic, asa ca nu simt lipsa unei masini de facut paste.
Iata reteta mea.

Ingrediente (2 persoane):

1 ou mare
75g faina integrala
25g faina de grau dur

Preparare:

Ca sa preparati faina de grau dur, in caz ca nu gasiti, tot ce va trebuie este gris si o rasnita de cafea sau de condimente. Puneti grisul in rasnita de cafea si lasati masina sa lucreze cateva minute pana cand veti obtine ceea ce va trebuie.


Amestecati apoi faina cu oul si framantati pana cand obtineti o coca elastica(aprox. 5 min). Daca vi se pare prea tare mai adaugati cateva picaturi de apa, iar daca este prea moale presarati putina faina. totul depinde de marimea oului, tipul de faina folosit si umiditatea din bucatarie.


Inveliti coca in folie de plastic si lasati-o sa se odihneasca cel putin o jumatate de ora.


Impartiti apoi coca in 3-4 parti egale si intindeti foi cat puteti de subtiri. Nu va fie teama este foarte usor si distractiv.


Faceti apoi pastele voastre preferate. Eu aici am facut tagliatelle,



ravioli,



tortellini,



foi pentru lasagna



si taitei pentru supa


 
Incercati sa faceti si voi paste de casa veti simti imediat diferenta.
 

Un comentariu: