Web Toolbar by Wibiya

luni, 28 octombrie 2013

Enchilada de pui cu sos mexican

 
Va place mancarea mexicana? Mie sincer nu prea, asta nu inseamna ca din cand in cand nu gatesc, dar le fac pe gustul meu. Prima mea experienta nu a fost deloc una placuta. Nu cred ca voi uita vreodata, de atunci nu am mai calcat pragul acelui restaurant, nu pentru ca mancarea nu a fost buna ci pentru ca pentru gustul meu a fost extrem de iute, desi am cerut ca portia mea sa fie mai putin picanta. Acum vreau sa va demonstrez ca sunt un Bucatar Curajos si am facut enchilada la sugestia Laurei. Reteta Enchilada de pui la gril cu sos mexican pe care ne-a provocat sa o facem o gasiti pe blogul ei.
Dar iata si varianta mea.

Va spun de la inceput ca nu este foarte iute si daca va place mai picanta puteti adauga mai multe condimente.
 
 
 

Ingrediente: (pentru o portie)
 
Pentru sos aveti nevoie de
 
1 rosie mare sau doua mici
1 ardei capia
1 varf de cutit fulgi de ardei iute
1 catel de usturoi
1 ceapa mica
2 lingurite otet
sare dupa gust
 
Pentru enchilada aveti nevoie de
 
3 tortilla
sosul de enchilada
1 lingura de ulei
1 piept de pui la gril
branza Gouda (folositi orice fel de branza doriti preferabil din cea care se topeste usor)
salata verde
patrunjel pentru decor
 
 
Preparare:
 
Preparati mai intai sosul picant. Intr-o oala cu apa fierbinte puneti rosiile si ardeiul capia sa se inmoaie pentru cateva minute. Cand sunt gata curatati rosia de coaja si puneti-o intr-un blender impreuna cu ardeiul capia, ceapa tocata, usturoiul, otetul si fulgii de ardei iute. Mixati bine pana cand totul se transforma in sos fin. Sarati dupa gust.
 
 
Puneti sosul intr-o farfurie intinsa si inmuiati tortillele pe ambele parti apoi prajiti-le, pe rand intr-o tigaie in care ati pus o lingura de ulei.
 
 
Puneti apoi pieptul de pui la gril taiat in feliutein fiecare tortilla si rulati-le ca pe clatite.
 
 
Transferati tortillele rulate in vasul in care vor fi puse in cuptor si dati forma dorita, le puteti alinia sau puteti face ca mine portii individuale.
 
 
Puneti restul de sos peste tortille si branza din belsug. Dati enchilada la cuptor pana cand branza se topeste si capata o culoare frumoasa aurie.
 
 
Se servesc calde cu salata verde. Eu am pus putin patrunjel pentru decor. Sper sa incercati si sa va placa enchilada de pui cu sos mexican.
 
Pofta buna!
 

2 comentarii:

  1. Foarte interesanta varianta ta, Cerasela, cu tortillas inmuiate in sos si apoi prajite. Cred ca si mie mi-ar fi placut mai mult asa. In plus, arata foarte bine, felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Iuliana. Am vazut asta in restaurantul mexican si am facut si eu la fel. Multumesc pentru vizita, te mai astept.

      Ștergere