Web Toolbar by Wibiya

joi, 19 septembrie 2013

Supa de linte rosie

 
Dragii mei astazi mi-a venit o idee care poate o sa dea rezultate. Sunt ani de zile de cand ma lupt cu kilogramele in plus. Cand tin o dieta reusesc sa dau jos dar foarte repede pun la loc pentru ca atunci cand imi ating obiectivul revin la vechile mele obiceiuri. Nu sunt adepta dietelor celebre si cred ca fiecare trebuie sa-si cunoasca propriul organism si sa incerce sa-si construiasca singur propria dieta.
Cea mai mare realizare a mea a fost atunci cand intr-un an de zile am reusit sa dau jos 25 kg pe care din pacate le-am pus la loc in patru ani. Asa ca m-am gandit sa abordez aceasta problema ca pe un nou proiect, cred ca asta este cel mai bine pentru mine, sa tratez totul ca pe o munca obisnuita, ca un proiect pe termen lung si foarte lung si deasemenea sa impartasesc cu voi, cei care ma cititi, in speranta ca voi fi de ajutor cuiva. Asta nu inseamna ca veti gasi in acest blog doar retete pentru dieta, ci doar ca de azi voi avea o noua categorie in care voi publica retete cu un continut caloric scazut dar care, in acelasi timp, sunt si gustoase pentru ca eu nu pot sa tin o dieta daca nu imi place gustul mancarii. Pe langa reteta va voi da si continutul caloric al acesteia pe portie.
Am sa incep cu o supa care mie imi place foarte mult si sper sa va placa si voua.
 
 
 
 
Deci iata ingredientele pentru supa de linte rosie.
Ingrediente: (6 portii)
 
1 cana linte rosie
1 cana ceapa rosie tocata
1 cana morcovi tocati
1 cana ceapa verde
sare pentru gust
1 1/2 litru apa
 
Preparare:
 
Se pun toate ingredientele mai putin ceapa verde, care se pastreaza pentru decor si pentru a da un gust proaspat la final, intr-o cratita si se fierb la foc mic pentru 35-40 minute. Cand lintea este fiarta se pune supa intr-un blender si se amesteca pana devine cremoasa. Se serveste calda cu ceapa verde deasupra, merge orice fel de ceapa, si cu zeama de lamaie pentru cine doreste. Daca va place, la final, puteti adauga un praf de chimion.
 
Informatii nutritionale (pe portie):
 
Calorii 135
Grasimi 0.44 g
Carbohidrati 24.43 g
Proteine 8.94 g
 
Pofta buna!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu