Web Toolbar by Wibiya

marți, 9 iulie 2013

Concurs - Castiga un loc gratuit la Workshop-ul organizat de compania STAR CHEFS

 
 
Dragi prieteni ce ziceti de un concurs pe Saffron & Dates?
 
De curand am participat la un concurs organizat de CULINARY EVENT - grupul profesionistilor in gastronomie de pe Facebook si am castigat locul al II-lea. Premiul meu consta intr-un loc gratuit la Workshop-ul organizat de compania STAR CHEFS si condus de catre Star Chef Johnny Susala.
Din pacate eu nu pot sa ajung la acest eveniment care va avea loc in data de 22 iulie 2013 si pentru ca este un premiu deosebit m-am gandit sa il ofer unui norocos cititor al blogului meu.
 
 
 
 
Desi tentatia de a avea o parada a preparatelor voastre aici pe blog este foarte mare nu va voi pune sa gatiti nimic. Pentru ca este primul concurs organizat de Saffron & Dates un simplu comentariu la acest post va poate aduce sansa de a castiga acest premiu deosebit.
 
Conditii de participare
 
- Sa dati like la pagina de facebook Saffron & Dates .
- Sa va introduceti adresa de email la Follow By Email pe acest blog .
- Sa distribuiti pe pagina voastra de facebook acest concurs .
- Sa va inscrieti aici cu un comentariu in care sa se regaseasca link-ul paginii de fb unde ati distribuit acest post si numele vostru real pentru a putea intra in posesia premiului. 
 
Pot participa la concurs si din afara tarii , in eventualitatea unui castig acestia trebuie sa fie in tara in data de 22 iulie pentru a putea participa la acest eveniment.
Toate conditiile de mai sus sunt obligatorii.
Concursul se desfasoara in perioada 09 iulie – 17 iulie 2013
Castigatorul va fi ales prin tragere la sorti utilizand Random.org si va primi pe email toate detaliile precum si locatia si ora exacta a workshop-ului.
 
Mult succes tuturor!!
 
Update: 18/07/2013 
Ieri a fost ultima zi a concursului " Castiga un loc gratuit la Workshop-ul organizat de compania STAR CHEFS "

Iata lista participantilor.
 
 
 
 
Si acum castigatorul ales cu Random.org
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Deci premiul - un loc la workshop-ul organizat de compania STAR CHEFS este castigat de nr.20 @Iuliana Duret.
 
Update: 19/07/2013
Pentru ca nu am fost contactata pana acum de Iuliana Duret am efectuat o noua extragere.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Asadar castigatorul este nr.16 @Cosmin Dragomir.

Felicitari!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu