Web Toolbar by Wibiya

duminică, 28 aprilie 2013

Milkshake cu lapte si curmale

Dupa cele doua retete  cu arome indiene iata ca a venit timpul si pentru ceva mai dulce. Milkshake-ul este una din bauturile preferate in familia mea. De data asta am facut unul cu lapte, inghetata si curmale.
V-am spus ca imi plac provocarile si pentru ca vreau sa Castig timp cu Philips si Gustos.ro am raspuns acestei provocari preparand un milkshake delicios.
Ce as face cu timpul castigat in fiecare saptamana (circa 1,5 ore) daca as prepara sucuri/smoothies cu aparatele Philips? As impartii acel timp intre fata mea, care are deja o lista foarte mare de " watch later " in YouTube cu video-uri pe care ar vrea sa mi le arate, si sotul meu cu care mi-as dori sa petrec mai mult timp ( daca si el are acea ora libera :) , lucru foarte rar in ultima vreme ). 

Gata cu vorba si haideti sa pregatim acest delicios milkshake.




 
 
 

Ingrediente (pentru 3 pahare):




8-10 curmale
2 pahare lapte
3 linguri mari cu varf inghetata de vanilie sau frisca
1 lingurita miere

Mod de preparare

Desfaceti curmalele si scoateti samburii, apoi daca pielita este prea uscata dati-o la o parte. Punem fructele si restul ingredientelor intr-un blender si le mixam pana obtinem un amestec foarte fin.
Se toarna in pahare si se serveste imediat. Daca nu va place foarte dulce puteti renunta la miere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu