Web Toolbar by Wibiya

marți, 12 februarie 2013

English cake

Bine v-am regasit. Am sa continui seria de retete cu iaurt. De data asta am facut si ceva dulce. Si pentru ca este primul meu desert pe care il postez am ales un chec. Este unul din deserturile mele favorite si care imi aduce aminte de copilarie, cand mama facea chec ori de cate ori eu si sora mea aveam pofta de ceva dulce. E o reteta foarte simpla si cred ca este prima prajitura pe care am facut-o.




Ingrediente:



2 oua
2 lingurite praf de copt
1 lingura praf de vanilie
coaja rasa de la o portocala
1/2 cana iaurt
1/2 cana suc de portocale
1/2 cana ulei sau unt topit
1 1/4 cana zahar
2 cani faina
un praf de sare

Ingredientele sunt pentru un chec mai mare sau doua mai mici depinde de tavile pe care le aveti.


Preparare:

Acum ca am trecut de ce a fost mai complicat, adica masurarea ingredientelor, sa trecem la lucruri mai simple. Ca sa faceti checul pur si simplu puneti toate ingredientele impreuna. Cerneti faina amestecata cu sarea, praful de copt si praful de vanilie in vasul unde veti face aluatul si adaugati peste ele restul ingredientelor. 




Amestecati cu telul pana cand toate se combina.


 
 
 
 
 
Puneti in tava unsa si tapetata cu faina sau cu hartie de copt si coaceti in cuptorul preincalzit la 180 C pentru 45 min sau pana cand o scobitoare introdusa in mijlocul checului va iesi afara uscata.
 
Lasati-l sa se raceasca si mancati-l cu pofta.
 

 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu